Frakt & levering

Standard frakt koster 89 kr.

Ved kjøp av utvalgte større varer, møbler eller tepper tilkommer det ekstra frakt som vil variere ut ifra leveringsadresse og størrelsen/vekten på varen.

Hvis du ønsker å få tilsendt større møbler, speil, tepper eller lignende, som ikke får plass i Bring sin fraktbil, bestiller vi gjerne ekstern budbil for deg. Du som kunde må dekke fraktkostnadene. Ta kontakt med oss for spørsmål om frakt eller levering på kundeservice@bolina.no eller ring oss på 67 53 61 45

Når du legger inn en bestilling på bolina.no vil du motta en ordrebekreftelse på mail.

Vi pakker og sender ut varer hver dag fra mandag til fredag. Bestiller du i løpet av helgen, vil vi behandle din ordre førstkommende mandag.

Hvis ikke du har mottatt ordrebekreftelse fra oss, har ikke bestillingen din gått igjennom.

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om produktene som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive- og trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjonen som er gitt.

Vi gjør det vi kan for at varene som ligger i nettbutikken er tilgjengelige for salg til alle tider. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller deler av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

Vi trekker ikke pengene fra konto før ordren er klar til å sendes ut.

Å hente pakken selv i butikk er både fleksibelt og gratis. Så snart din bestilling er plukket og pakket vil du motta en e-post fra oss om at pakken er klar for å hentes i butikk. Pakken henter du hos Bolina på Stabekk. Ta med deg hentebekreftelsen og vis den i kassen.

Dersom ordren ikke hentes innen 7 dager, vil ordren din bli kansellert.

Hent på postkontoret eller Post i butikk, enkelt og fleksibelt. Normal leveringstid vil være mellom 1 og 4 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid i perioder der Bolina eller Posten har mye trafikk. Du vil bli varslet på SMS når pakken kan hentes. Pakkene kan spores og de sendes klimanøytralt. Dette innebærer at pakkene dine blir fraktet så miljøvennlig som mulig. Posten velger tog fremfor bil der det er mulig, og kompenserer for restutslipp gjennom kjøp av CO2-kvoter.

Du kan også velge å få pakken sendt til et annet utleveringssted enn ditt "eget" - for eksempel i nærheten av jobben.

På noen ordre vil det forekomme spesialfrakt, avhengig av vekt og størrelse på pakken. Da gjelder ikke samme bestemmelser som på standard frakt.

Varene du har bestilt blir plukket mandag - fredag i løpet av 24 timer, og det vil kun ta noen få dager før du får varene. I spesielt travle perioder kan det ta noe lengre tid før varene blir plukket.

Å få pakken levert hjem er både enkelt og bekvemt. Du vil bli varslet om forventet leveringsdag og tid på SMS. For at du skal slippe å vente hjemme, sendes det også en SMS når pakken er klar for utkjøring, og Posten ringer 30-60 minutter før de kommer.

Alle pakker leveres innen 1-4 dager og kan spores underveis. Pakkene leveres mellom klokken 8-17, eller 17-21 på leveringsdagen, avhengig av hvor i landet du bor.

Å få pakken levert hjem eller til ditt arbeidssted på dagtid er både enkelt og bekvemt. Leveringen skjer mellom klokken 08:00 og 16:00, og tilbudet gjelder i de fleste byer og større tettsteder. Du vil bli varslet om forventet leveringsdag på SMS. Det sendes også ut en SMS når pakken er klar for utkjøring, og Posten ringer 30-60 minutter før de kommer.

Alle pakker leveres innen 1-4 virkedager og kan spores underveis.

Dessverre sender vi kun innenfor norske grenser.

Unfortunately we do not ship internationally.

Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt hentefrist, vil den bli sendt tilbake til oss.

For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på 249 kr for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

Vi leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

Ved kort- og kredittkjøp må vedkommende ifølge loven være over 18 år.

Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt hentefrist, vil den bli sendt tilbake til oss.

For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på 249 kr for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

Vi leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

Ved kort- og kredittkjøp må vedkommende ifølge loven være over 18 år.