Ofte stilte spørsmål

Kostnad på frakt varierer avhengig av produkt og pris.

Standard frakttillegg - 89 kr.

På enkelte tepper og større produkter vil det forekomme et tillegg avhengig av vekt og størrelse på varen.

Ta kontakt med oss på kundeservice@bolina.no hvis du lurer på hvor mye det vil koste.

Nei, det er ikke toll på varene. Bolina er en norsk nettbutikk som har lager på Stabekk. Alle varene blir sendt internt i Norge.

Hos oss kan du bruke flere sikre betalingsmetoder.

Kredittkort (Mastercard, Visa, Apple Pay og Amex), Vipps og fakturaløsning (Klarna).

Vårt betalingssystem for kort inneholder et sikkerhetssystem som heter 3-D Secure. Ved betaling i kassen blir du sendt til din egen banks betalingsløsning. Her krever noen banker at du bruker BankID for å gjennomføre kjøpet. Nettleseren må ha installert Java for at dette skal fungere, noe som ofte kan være et problem på enkelte nettlesere, eller hvis man bruker produkter fra Apple.

Vi anbefaler at du prøver en annen nettleser (Internet Explorer, Chrome, Safari og Firefox) og sørger for at Java er installert. Hvis din nettleser ikke har Java blir du som regel spurt om dette kan installeres. Last ned Java på www.java.com. Alternativt kan du betale med Vipps eller faktura hos Klarna.

Ja, det kan du. Dersom det har skjedd en feil med din ordre, ber vi deg sende en mail til kundeservice@bolina.no for å endre eller kansellere bestillingen. Så lenge bestillingen din ikke er behandlet og sendt med Posten kan vi endre/avbryte ordren din med en gang. Ta kontakt med oss så raskt som mulig! Dersom den allerede har blitt sendt, har du naturligvis mulighet til å returnere bestillingen om du ønsker det.

Hos oss har du 14 dagers full returrett. Du kan bytte eller returnere varer hos oss etter gjeldende regler, les mer her.

Hvis du har mottatt et gavekort fra Bolina, må du taste inn koden som står på gavekortet i feltet som heter "Rabattkode". Dette feltet finner du når du har klikket deg videre til "kassen".